Szállítási és fizetési feltételek
1. SZÁLLÍTÁSI, ÁTVÉTELI LEHETŐSÉGEK, FELTÉTELEK
Házhozszállítás:
Természetesen a legkényelmesebb, ha a futár az otthonába viszi a csomagot, ehhez a Csomagkuldo.hu futárszolgálat szolgáltatását vesszük igénybe, több futárszolgálat szolgáltatásának kipróbálása után. A Csomagküldő csapata nem csak gyors és rugalmas, hanem korrekt árakkal és a legkevesebb csomagsérüléssel dolgozik.
Csomagponti átvétel:
Természetesen lehetőség van a több, mint 800 csomagpontra is kérni a csomagot, hiszen ebben az esetben jóval kedvezőbb a kiszállítás díja.
Fontos! Kérjük, hogy minden ilyen esetben a Csomagkuldo.hu/atvevohelyek oldalon található és Ön által kiválasztott átvételi pont címét és azonosítóját írja be a szállítási címhez a rendelésben!
Szállítási határidők, szállítási folyamat
A webáruházunkból rendelt termékek szállítási határideje függ a rendelés leadás időpontjától. A Szolgáltató a rendeléseket a rendelés leadását követő első munkanapon elkezdi feldolgozni, és legkésőbb a rendelés feldolgozás és kifizetés 2 munkanapját követő munkanapon kezdeményezi a kiszállítást a szállítóval. A szállítást végző cég a termék szállítási címre való eljuttatását a címzett földrajzi helyének függvényében vállalja, így a szállítási idő rendelésenként változó, de általánosságban elmondható, hogy a szállító legkésőbb 5 munkanapon belül kiszállítja a csomagot a címzettnek. A szállítási folyamat a csomagküldő szolgálat feltételeinek megfelelően zajlik. Miután a vevő megrendelését véglegesítette, és a csomag feladásra került, a kiszállítás és kézbesítés nem vonható vissza. A csomagküldő szolgálat a terméke(ke)t a megrendelőnek (azaz címzettnek), vagy az egyéb jogosult átvevőnek kézbesíti. Amennyiben a címzett, vagy egyéb jogosult nem tartózkodik a megadott címen, a csomagküldő szolgálat értesítőt hagy hátra, és a következő napon ismét megkísérli a kézbesítést. Amennyiben a második kiszállítás is sikertelen, újabb írásbeli értesítőt kap a címzett, és ezután 7 napon keresztül lehetősége nyílik még egyeztetni a csomagküldő szolgálattal (szükség esetén a feladóval) a csomag átvételéről. Ha a második kézbesítési kísérlet utáni 7 napos határidő letelik, a csomag visszaküldésre kerül a feladónak, innentől az ismételt csomagfeladás és megrendelés egyedi megbeszélés alapját képezi. Amennyiben a megrendelő igényli, sikertelen kézbesítés esetén a csomagküldő szolgálat telefonon is kapcsolatba lép az átvevővel. Ennek feltétele, hogy a vevő ezt az igényét jelezze a webshop felé a rendelés során megjegyzésben, vagy azt követően külön e-mailben, telefonon. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy sikertelen kézbesítés, a termék át nem vétele esetén, a meghiúsult vásárlást kezdeményező személy részére több kiszállítást ne vállaljon, tőle több rendelést ne fogadjon be.
2. SZÁLLÍTÁSI DÍJAK
A futárdíjakkal kapcsolatosan egyszerű az Ökotech-Home politikája: számunkra a szolgáltatás minősége mellett fontos a bizalma is, ezért mi tisztán csak a futárszolgálat díját kérjük el, a csomagolás költségeit mi álljuk. Jelen díjak Magyarország területére vonatkoznak, de adott esetben szállítunk Európa egész területén belül, egyéni egyeztetést követően (Egyesült Királyság, Svájc, Németország, Szlovákia, stb.).
Házhozszállítás díjai
– 0-10 kg között 1380 Ft
– 10 kg felett 1780 Ft
– 10.000 Ft értékhatár felett 490 Ft*
– 15.000 Ft értékhatár felett ingyenes*
*csak előre fizetés esetén (bankkártya, átutalás)
Csomagpontra szállítás díjszabása
– 0-5 kg között 490 Ft
– 5-10 kg között 490 Ft (előzetes egyeztetés szükséges, nem minden csomagpont fogad 5 kg feletti csomagot!)
– 10 kg felett csak házhozszállítás lehetséges, egyetlen csomagpont sem fogadhat ekkora súlyt.
(A jelenlegi jogszabály szerint csomagponton utánvétre sajnos nincs lehetőség, amint ez változik, azonnal változtatunk mi is!)
3. FIZETÉSI MÓDOK, FELTÉTELEK
A webáruházon keresztül történő vásárláskor a fizetésre kétféle lehetőséget biztosítunk:
Előre történő banki átutalás:
A megrendelés visszaigazolása, valamint az előleg számla kiállítása után az áru összegének és a szállítási díjnak cégünk számlaszámára (CIB Bank 10700268-70877618-51100005) történő utalása esetén az utalt összeg beérkezését követően kerül feladásra, kézbesítésre a csomag a kiválasztott kézbesítési formában.
Internetes, bankkártyás fizetés:
Másik lehetőség az áru összegének és a szállítási díjnak a webáruházban, a megrendelési, fizetési folyamat során, internetes kártyás fizetési szolgáltató rendszerén keresztül, bankkártyával történő fizetése. Sikeres bankkártyás fizetést követően a megrendelt termékek feladásra, kézbesítésre kerülnek a kiválasztott kézbesítési formában.
Az internetes kártyás fizetésről szóló vásárlói tájékoztató részleteiről az alábbi oldalon tájékozódhat: okotechhome.hu/vasarloi-tajekoztato/
Webshopon keresztül értékesített termékek ügyfélszolgálatának elérhetőségei:
Cím: 2500 Esztergom, Csendesvölgy u. 27.
Levelezési cím: 2500 Esztergom, Csendesvölgy u. 27.
E-mail: kapcsolat@okotechhome.hu
Telefon: (+36) 33-200-211
Fax: (06) 70/466-7704